Otur


Som vanligt så gick mina planer upp i rök idag.

Det började hagla när jag satt och trimmade Sunnie i padocken och sen spöregnade det ett bra tag, så jag red inte någon av de andra hästarna.

Självklart slutar det regna så fort jag kom in till Vara. Så typiskt ! Och nu åker jag inte hem för att rida. Men tack vare att jag inte red de andra hästarna så hann jag till Granngården innan de stängde och kunde köpa krafft. Såg först idag att den började ta slut.


Är du medlem på Granngården får du 30% på alla häst- och hundsaker !

Jag köpte en krafftsäck som skulle kosta 137 kr men fick den för 97 för att jag blev medlem. Det är ju perfekt !


Sunnie var i alla fall jättefin på rakt gummibett. Hon vågade ta mer stöd på bettet (brukar de göra på raka bett) och var väldigt fin i formen. När det började hagla så kröp hon ihop och försökte försvinna och jag förstår henne, haglet slog verkligen hårt, så jag fick gå in med henne i stallet.

Imorgon SKA jag jobba med Amelia, vare sig det haglar, regnar eller snöar ! :)

Här kommer lite fler bilder från studenten:








Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

fina bilder :)



sv; okej :) Jag bor typ 30-46 minuter från Göteborg i sätila =)

2010-06-18 @ 19:39:29
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

sv; varsågod :) händer idag då?

2010-06-19 @ 09:33:21
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

sv; okej, här regnar det också nu -.- så ska bara rida håjt idag så vi får väl se =D

2010-06-19 @ 09:56:54
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0