Ännu en måndag


Nu har jag äntligen tid att uppdatera !

Dagen idag:

• Åkte till Kungsbacka 11.36 eftersom vi inte hade några lektioner på morgonen. Var hemma 14.00. Man måste ju bara älska att det tar sådan tid med tåg !

• Åkte till stallet och dagens enda lektion, Hovvård. Vi gick igenom frågor på ett prov vi gjorde för länge sen.

• Red ut Sunnie på grusvägen. Hon var superpigg och tittade på precis allting. Jag lät henne galoppera upp för backen i hopp om att hon skulle bli lite lugnare men det funkade inte. Så då lät jag henne rulla i galopp ett tag tills jag travade av henne och skrittade hem. Min häst kan vara som en liten busig ponny ibland !

• Åkte och handlade (mycket farande fram och tillbaka idag)

• Fick lagad mat av Karin

• Städade bilen.

 Det som återstår nu är:

• Plugga inför provet i Hästteori på onsdag.

Min lilla skruttiga trotjänare som tar mig till och från stallet varje dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0