Inte min dag


Idag är det äntligen fredag ! Och det är verkligen inte min dag idag..

Mina klasskompisar har ignorerat mina förslag på ljud till studentflaket i en hel evighet, jag fick ½ poäng från MVG på Historiaprovet, jag har hål i min sko så det bara forsar in vatten när det spöregnar idag och till råga på allt så ska jag cykla till stationen i spöregn sen i eftermiddag. Man måste ju bara älska att vara Emelie Svensson ibland !

Förlåt, men jag var tvungen att skriva av mig lite och få ut min ilska..


Ridturen idag gick i alla fall bra ! :) 
Det regnade inte så mycket imorse så jag och Sunnie tog oss en tur på grusvägen. Hon var på jättebra humör idag, gjorde precis allt jag bad henne om och var bara sådär mysig. 
Nu ska hon vila lördag och söndag som vanligt och det kan nog bli skönt för henne :) 

Studentmössorna kom igår. De var jättesnygga och nu känns det verkligen att det börjar dra sig mot slutet. Så himla underbart !



Jag längtar till sommar och tävlingar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0