Måndag


Fy vad kallt det är !

Pannan i skolhuset har gått sönder så vi sitter här med jackor och mössor och fryser. Mina fingrar är så stela så jag kan knappt skriva.

Sunnie har som sagt vilat hela helgen så idag hoppas jag att hon är full med energi. Jag hade tänkt att rida ut men jag tror att det är för hårt på grusvägen. Så vi får nog sitta i ridhuset idag.

Jag har stalltjänst denna veckan också, och det är så mycket lättare att ha stalltjänst nu när snön nästan är borta. Nu saknas bara solen :)


Jag såg också att jag har tappat några läsare. Väldigt tråkigt men det beror väl antagligen på att min blogg har varit otroligt tråkig det sista. Bloggtorka kallas det ! Så ni kan väl hjälpa mig på traven lite ?


Vad vill ni läsa ? :)






Kommentarer
Postat av: älskling

Allt du skriver :) kanske lite mer runt om? inte bara häst saker? :P elle asså typ om hästen krockar med resten av dagen o liknande :P hur ekonomin ser ut om man har häst o vad man kan göra o inte göra typ :)

kyss<3<3<3

2010-03-22 @ 13:58:50
Postat av: sofia

Mer bilder! och mer varför du använder viss utrustning eller vissa övningar typ :) puss!<3

2010-03-23 @ 07:24:05
URL: http://rosasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0