Stalltjänst


Nu har jag vart ute och ridit Sunnie och haft stalltjänst.

Ridningen gick bra, vi red ut med Karin och Cabb. Hästarna tyckte att det var jättekul ! Och jag övade lite på galoppombyten på grusvägen och Sunnie kan byta även på rakt spår nu :) Det känns jättebra.

Stalltjänsten däremot.. Vi han hänga in påsar nu på lunchen men sen i eftermiddag ska vi göra en massa extrasaker t.ex: kratta på logen, tömma ridhuskärran, städa alla extrautrymmen mm. Jag vet inte hur jag ska hinna, mitt tåg hem går 16.19 så jag kommer verkligen få lägga på ett kol.

Inte så kul att behöva göra en massa extrasaker när man bara är inhoppare, men så är fallet denna gången.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Fin blogg! :D

2010-03-12 @ 16:45:39
URL: http://carstensen.blogg.se/
Postat av: Isabelle

sv: Vad tävlar du för klasser? :)

2010-03-13 @ 09:27:30
URL: http://carstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0