Bal


Nu är balen över, vad fort det gick !

Tråkigt att vissa trodde att de var på fotbollsmatch bara..

Sunnie vilade igår. Det fanns inte en chans att jag skulle hunnit rida. Så idag ska jag trimma henne lite i paddocken och känna på henne inför hoppningen imorgon. Jag funderar på att rida med graman, bara lite lagom så att hon inte får träningsvärk men så att jag ändå kommer åt henne lite. Aja, vi får se :)

Imorgon är det sista hoppträningen och det är antagligen sista gången jag tränar för henne överhuvudtaget (om inte min plan går i lås). Väldigt tråkigt då jag tycker att hon är en jättebra tränare och då jag hade kunnat utvecklas ännu mer i min ridning om jag fortsatt träna för henne. Vi får väl hoppas att sista träningen går bra i alla fall :)
Och Tompa är här och har med sig kamera så det kan nog bli lite fina bilder från hoppningen. Lägger upp de här om det blir några bra ;)


Nu ska jag springa ut och rida och sen ska jag skriva mitt sista inlämningsarbete innan studenten ! :)





Lite bilder från balen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0