Dagens dressyr


Dressyr idag.

Det va jättevarmt och en massa flugor som Sunnie irriterade sig på. Så hon svettades så att hon löddrade och var helt ofokuserad. Emellanåt var hon JÄTTEfin men jag fick avsluta lite innan alla andra eftersom hon blev så trött.

Övningen idag var att rida på stora mittvolten fast vi skulle göra volten till ett litet fyrkantspår. I hörnen skulle vi rida bakdelsvändning och på långsidona skulle vi rida öppna. En bra övning men jag fick inte ut så mycket av den eftersom Sunnie var så störd av flugorna.

Imorgon ska jag försöka rida ut på Sunnie så hon får lite omväxling.


Nu ska jag fortsätta pugga. Det tar aldrig slut !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0