Dagens ridning


Nu har jag vart ute och ridit Sunnie.

Tompa ville inte rida idag då han har sån träningsvärk så jag red Sunnie på stubbåkern. Hon tyckte det var så kul ! Det blev lite ordentlig galoppträning och hon fick upp flåset ganska bra. Hon bockade en hel del också men hennes bocksprång är för det mesta inte så kraftiga så det var inga problem att sitta kvar.

Jag älskar när hon är på såhär bra humör ! :)

Och nu har de släppt ut kossorna i hagen bredvid grusvägen. Sunnie var lite misstänksam först men efter en stund var det inte så farligt. Det är taggtråd på hagen så jag ville inte att hon skulle gå för nära, men hon försökte hälsa på tjuren genom stängslet. Hon är modig min häst ;)


Nu ska jag plugga Hovvård.



Sunnie Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0