Måndag och stalltjänst


Hallå :)

Nu har uppdateringen vart kass igen och jag får väl skylla på att jag har vart sjuk. Plus att jag har vart hemma hos Tompa och då vill jag helst inte sitta vid datorn.

Denna veckan har jag stalltjänst och för en gångs skull så har vi tur och är lediga på torsdag och fredag = bara stalltjänst i 3 dagar. Underbart !

Sunnie har vilat 3 dagar nu i helgen så hon lär vara pigg idag. Vilan var nog ganska bra för henne för hon har vart lite matt det sista. Idag får vi se hur jag rider henne, Tompa är med här i Kungsbacka och jag tror att han vill rida lite :)

I eftermiddag är det prov i Hovvård och det är avgörande för hur mitt betyg blir. Jag ska sitta och råplugga hela degn i hopp om ett MVG.

Det var hur min dag ser ut. Vad ska ni hitta på idag ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0