Måndag


Hej :)

Ja, det kommer upp ett inlägg lite då och då. Det är lika mycket att göra denna veckan och det kommer nog vara så nästan ända fram till studenten. Men jag ska försöka bättra mig lite ;)


Idag ska jag rida ut Sunnie på grusvägen. Det är härligt sommarväder och Sunnie har bara gått i padocken det sista så hon kommer nog tycka att det är kul !

Jag måste för övrigt komma på hur jag ska göra med hennes ink. Jag kan egentligen inte ha magplatta i hoppningen pga inken (som sitter precis där magplattan "sticker ut") men jag måste ha magplatta, så jag ska försöka linda in den i något mjukt så det inta skaver. Får se hur jag lyckas med det.


Och jag är för övrigt väldigt tävlingssugen ! Jag vill komma ut och tävla nu på en gång ! :)

Nu ska vi ha Hovvård så jag får kila ! Ha en bra dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0