Sjuk


God morgon.

Inte så god morgon för mig dock. Jag har vart sjuk sen i förrgår och mår inte alls bra. Jag har hosta, ont i lungorna, är täppt i näsan och jag tror jag har feber. Så Sunnie fick vila igår, idag ska jag till stallet och försöka longera henne så hon i alla fall får röra på sig.

Jag hatar att vara sjuk ! Man blir så låst och kan inte göra någonting. Till exempel så missar jag hoppningen idag, jätetråkigt..

Och så är det så tråkigt att vara sjuk här i Kba. Jag är så rastlös men så fort jag står upp för länge så blir jag helt utmattad. Så vi får se hur bra det går med longeringen sen.

Nej, nu babblar jag bara. Ni får ha en bra dag :)



Kommentarer
Postat av: Ämul

Fin blog hihi, undra vem som gjort pressbilden

2010-05-07 @ 14:13:19
URL: http://acknowledge.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0