Avslöjande av hemlis


Nu är allt bestämt så nu kan jag avslöja hemlisen !

Bredvid mig vid datorn ligger det nu 2 hundar. Den ena är dalmatinen Zacco som mamma har haft i ca 1 år.

Den andra är min och Tompas nya hund, Stina. Hon är en 2-årig siberian husky och det var det som var hemlisen. Jag kunde inte berätta förrän vi visste om hon och Zacco gick ihop men det var inga problem. Jag tror att både Zacco och Stina kommer tycka att det är roligt med en lekkompis.





Stina.

Visst är hon söt ? Hennes blå öga gör att hon ser väldigt speciell ut. Hon är väldigt speciell också. Precis som de flesta siberian huskies så skäller hon nästan aldrig utan "pratar" istället och det är så gulligt ! Och hon har jättemysig personlighet.

Hon har redan vart ute i stallet och hälsat på hästarna och hon är väldigt modig. Hon vågar lukta på deras mule samtidigt som de luktar på henne. Sen blir hon lite för modig ibland och ska lukta på deras bakben och det får vi vänja av henne så att hon inte blir sparkad.


Nu hoppas jag att jag kan få en del kommentarer på vår fina hund ;)


(detta är ju en hästblogg men jag kände att jag ville dela med mig av våran hund :))




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Gud vilken fin:)

2010-11-03 @ 17:10:35
Postat av: sofia

va fin hon är:)

2010-11-03 @ 19:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0