Bästa !


Jag måste hissa en av de bästa sakerna jag har i stallet. En sak som underlättar vardagen oerhört:



Lövhink tror jag att de heter. Finns att köpa billigt på t.ex ÖB !

Alla våra hästar har varsin sån här hink, fast handtagen på våra hinkar är lite annorlunda. 

Jag tycker att de här hinkarna är jättebra. De är i mjuk plast och de är lätta att bära vatten i. Sen behöver du inte använda dem som vattenhink. Det är jättebra att ha med på tävling eller att bara ha hemma i stallet och ha saker i. De håller länge, dock så kan de frysa och spricka vid hantering när det blir kallt.

Nu på vintern när våran vattenslang alltid fryser så är det ju jobbigt att bära vatten fram och tillbaka. Men med dessa hinkar så blir det slitiga jobbet lättare. 

Jag bara älskar dem !


Är det någon av mina läsare som också använder sig av såna hinkar ? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0