Dagen


Hello !

Idag har alla hästarna vilat. Jag är bättre i nacken idag men det har vart så mycket annat att fixa.
Vi har byggt upp en tillfällig liten hage i våran stora hage för att jag ska kunna mocka hagen nu när hästarna ska avmaskas. Det är ju synd att få ut mask på hela det nya betet så nu ska de gå i en liten hage i 3 dagar så att jag kan mocka bort allt ordentligt.

Sen har vi mockat och fixat stallet och nu är vi inne för att äta lunch.

Innan jag åker till skolan ikväll ska jag städa iordning lite här hemma så att det är fint tills imorgon och sen ska jag duscha. Jag är inte på skolhumör idag heller, men det är väl bara att köra på !



Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0