God morgon


Nu har jag vart dålig på att uppdatera igen, men vårat internet har vart såååå segt de senaste dagarna så jag har inte orkat vänta.

Inte för att det har hänt så mycket, jag har inte kunnat rida mina hästar för det är alldeles för halt på vägen. Och på åkern jag brukar rida på på vintrarna har det inte snöat tillräckligt.
Jag har inte jobbat med några andra hästar heller pga vädret och min arm. Jag har fortfarande ont i den men värken börjar försvinna med och mer.

Så idag tänkte jag jobba med Titius och förmodligen rida Kaisa. Sunnie skulle verkligen behöva röra på sig efter 2 dagars vila men jag har som sagt ingenstans att rida. Jag kanske kan rida henne i hagen ?

Och så upptäckte jag nu att jag bara har 1 månad på mig att skriva mitt inlämningsarbete och det kommer bli tufft. Så det kommer gå före många saker från och med nu..

Nej, nu måste jag sätta igång ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0