God morgon


Usch, idag känns det verkligen inte bättre !


Jag ska alldeles strax släppa ut hästarna och sen ska jag och Emelie åka till Johanna (som är i skolan idag) och släppa ut hennes hästar. Jag kanske hjälper till att mocka också, vi får se. Och när jag ändå är där ska jag passa på att longera Titius.

Så får vi se om jag hinner rida Kaisa och Sunnie idag. Jag hade behövt det men orken finns inte riktigt där. Och så ska jag mocka och fixa stallet som vanligt.

Och så är det skola ikväll och det är samma sak där. Det är inte bra om jag missar en lektion men jag kan verkligen inte koncentrera mig och jag orkar inte köra till Skövde. Plus att jag går omkring med konstant huvudvärk. Jaja, vi får se helt enkelt.

Nu ska jag i alla fall sätta igång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0