God morgon


Usch, idag är jag inte alls på humör för något annat än att ligga i sängen och slappa, haha !


Hästarna har snart ätit klart sin frukost och då ska jag ut och rida Sunnie. Det blir nog inte ett så långt ridpass eftersom det är så himla kallt ute. Och så blir det i hagen som vanligt, det är det enda stället jag kan rida på nu.

Efter det ska jag plugga en stund innan jag ska gå ut och mocka.

Ikväll ska jag in till Vara för att sitta och kolla när Tompa och Daniel lagar Tompas bil och det är jag själv som ska köra den halvt trasiga bilen till Vara. Det kan bli spännande ! ;)

Ungefär så ser min dag ut. Jag ska försöka att uppdatera en del men jag är rädd för att jag inte kommer komma på något att skriva.



Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0