Hej


Det har vart lite halvdålig uppdatering nu det sista. Men jag har inte haft tiden till att blogga, så ni får nöja er med de inläggen ni får :)

Idag red jag skogsrundan med Sunnie. Vi hade sällskap av Tompa och Stina idag igen och jag tror att hundar har en lugnande effekt på Sunnie. För när Stina eller Zacco är med ute och rider så är hon mycket lugnare.
Idag jobbade hon faktiskt på riktigt bra, jag hade lagom mycket krav på henne och hur hon skulle gå. Dock så blev hon lite stark ibland, men annars så är jag helnöjd med henne.

Det har vart en ganska lugn dag idag. Dagens tråkigaste är att Bliki var halt när jag skulle rida honom. Han har haft fång innan men nu var han inte varm i hovarna och han försökte inte avbelasta dem. Vi tror att det kan vara en söm som satte sig fel när hovslagaren skodde honom i måndags förra veckan. Men det konstiga är att han inte var halt när jag red honom i torsdag.



Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0