Hello


Idag började dagen med bra humör men det känns som om det börjar gå åt fel håll nu igen.

Jag började dagen med att släppa ut mina hästar. Sen åkte jag till Johanna och hjälpte till att släppa ut hästarna där. Titius fick stå kvar inne så att jag kunde jobba med honom. Det kommer i ett eget inlägg.

Sen gick jag och Johanna igenom Arbetsrätt så jag har tom hunnit plugga idag !

Nu ska jag ut och rida och jag ska leta upp en mössa som jag kan ha under min största, fula hjälm. Jag tänker verkligen inte sitta och frysa när jag rider idag ! :) 
Sen ska jag göra stallet och så bär det av till Vara där kvällen ska spenderas. 

Inte så intressant dag kanske, men det är skönt att ta det lugnt.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0