Hello


Idag hann jag med en del hästar, även om jag somnade om efter fodringen och sov till halv 11. 

Sunnie fick gå en sväng i skogen. Hon var mycket lugnare än vad hon har vart det sista och jag får säga att det kändes underbart ! Jag hade inte så stora krav på henne utan lät henne mest gå, men mer avslappnad var hon allt. 

Stina fick också följa med, fast Tompa hade henne i koppel. Snart ska vi lära henne att följa efter mig och Sunnie på ridturerna, hon måste bara lära sig riktigt vart "hem" är först. 

Unghästarna kommer som vanligt i ett eget inlägg ;)


Nu är jag hos Tompa i Vara och med sällskap av Daniel så bakar vi brownies. Gott ska det bli !



Sunnie och jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0