Måndagsmys


Nu sitter jag hos Tompa i Vara och tar det lugnt, underbart !

Inte för att denna dagen har vart speciellt stressig. 
Jag har bara jobbat/ridit 2 hästar idag pga av min arm. Jag måste ha sträckt något när jag ramlade av sist för jag klarade knappt av att mocka imorse. Självklart hade vattenslangen frusit också så jag fick bära vatten för hand, det gjorde ju inte saken bättre.

Titius arbete kommer i ett eget inlägg.

Sunnie skrittades bara idag. När vi red igår så fastnade det en pinne mellan skon och hennes hov så att hon ömmade ganska bra ett tag. Därför tog vi det lugnt idag. Skritt barbacka med täcke på o grimma och grimmskaft, mysigt !

Jag pluggade lite idag också, läste det vi ska gå igenom imorgon så jag vet vad läraren pratar om. Nu ska jag dessutom åka till skolan 2 kvällar i veckan. Ganska bra så att jag verkligen får pluggat ordentligt inför tentan v. 1.



Sunnie och hennes söta älgöron (här är hon 3).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0