Migrän


Huvudvärken vill inte släppa och nu börjar den övergå i migrän, det värsta som finns.

Jag har tagit det väldigt lugnt idag, allt för att försöka bli bättre så jag kan åka till skolan ikväll men just nu känns det i stort sett omöjligt.

Stallet är klart och jag hjälpte Emelie att släppa ut hästarna hos Johanna och fixa vatten i alla hagar.
Sunnie får vila idag, det är bättre att jag rider henne imorgon när jag förhoppningsvis mår bättre.

Titius har jag longerat och det kommer i ett eget inlägg.

Nu ska jag ta det lugnt ett tag till innan jag ska ta in hästarna och åka till Tompa för att göra mig iordning för skola.



En av de fina bilderna jag och Matilda tog förra helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0