Morning


Stor idé att det ska snöa när allt töar bort med en gång..

Idag har jag, som jag haft det sista, en lugn dag framför mig.

Hästarna har fått frukost och de ska ut om ca en halvtimme. Sen åker jag och longerar Titius. Efter det åker jag direkt till Kaisa och rider henne i skogen. (det gjorde jag igår också)

När jag kommer hem är det förmodligen lunch.

Efter lunch ska jag mocka och fixa stallet och tills dess hoppas jag att snön har hunnit smälta bort mer från vägen så jag kan rida Sunnie. Gör den inte det kan jag nog inte rida henne eftersom det är för lite snö i hagen idag.

Igår gick hon ett litet joggingpass i hagen och det tyckte hon var jätteroligt !

Nu ska jag byta om och börja med min frukost :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0