Snöstorm


Fy vilket väder !

Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska göra med hästarna idag. Sunnie skulle behöva ridas och jag kan rida henne i hagen som jag gjorde igår, då var hon jättefin och samarbetsvillig. Men idag blåser det storm och snön bara yr. Så vi får se hur det blir med det helt enkelt.

Jag tror inte att hästarna får gå ut så länge idag heller. Några timmar räcker, redan igår stog de vid grinden och väntade på att få komma in och idag är ju vädret 10 gånger så värre.

Märks det att jag inte gillar vintern ? Igår var det helt ok för då kunde man rida och hålla på som vanligt men idag är det inte roligt.

Jag ska försöka uppdatera en del idag när jag ändå bara sitter här hemma och gör ingenting. Jag ska ju självklart passa på och plugga också men det orkar jag inte göra hela tiden.



Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0