Stallet klart


Nu är stallet färdigt. Eller ja, allt utom vattnet då, som jag ska ta senare.

Jag är ganska noga med hur det ser ut i stallet. Hästarna ska ha mycket halm i boxarna, det ska vara nogrant sopat och allt ska vara på sin plats.
Just nu har jag slarvat lite då det ligger ensilageplast framme i stallet eftersom jag inte haft någonstans att slänga det. Plus att golvet tyvärr är lite ojämnt på vissa ställen, det förstör intrycket lite. Men annars, snyggt och prydligt.

Nu får jag väl sätta mig och plugga en stund. När jag tar min pluggpaus ska jag skriva inlägget om hopprädsla så det kommer upp någon gång under eftermiddagen.



Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0