Vad rider jag med för bett ?


Jag satt och kikade lite längre bak i bloggen och fick en idé till att skriva vilket bett jag rider Sunnie på.


Just nu rider jag Sunnie på ett tredelat bett med fasta D-ringar.



Det bettet trivs hon bäst på.
Tompa köpte ju ett kopparbett till henne för ett tag sen men det gillade hon inte alls, trots att jag ridit på ett nästan likadant flera gånger innan som hon gick super på.

Fast i och för sig så går hon bra ett tag på ett bett och sen helt plötsligt kan hon gå dåligt på det så att man får byta tillbaka till något gammalt bett som hon börjar gå bra på igen.

Jag har inget emot att variera bett på Sunnie. Vissa dagar rider jag henne med ett pessoa och andra dagar ett vanligt tvådelat. Men oftast rider jag på det tredelade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0