Clear Round ?


Som ni märker så fastnade jag vid datorn. Det blir så när man börjar läsa bloggar ;)


På torsdag ska jag rida Amelia. Då tänkte jag bygga upp en liten bana. Hon har ju bara hoppat enstaka hinder förut och om vi ska hoppa Clear Round snart så är det väl på tiden att hon får testa på en bana.

Just nu sitter jag och letar Clear Rounder på några närliggande klubbar. Vet ni några Clear Rounder som kommer upp snart ? :)


Och så tänkte jag rida till padocken med Duff någon dag. Det borde jag egentligen gjort för länge sen men tiden har inte räckt till. Nu är det i alla fall dags för honom att arbetas på allvar och då är det lite lättare att ha padockens mått till hjälp. Jag kanske ska göra det idag tom ? Vi får se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0