God morgon


Idag vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp dagen.

Jag tror att jag åker och rider Kaisa nu när jag ätit frukost. När jag kommer tillbaka sen så ska jag släppa ut hästarna och så får vi se om jag rider Sunnie nu på morgonen eller om jag gör det i eftermiddag.

Ikväll ska jag i alla fall rida Duff med Matilda och hennes häst Frank som också står i mitt stall. Det ska bli kul för det var ett tag sen jag red Duff med någon.

När mamma slutat jobbet idag vid 2 så ska jag och Tompa låna hennes bil och hämta hösilage. Den sista balen jag har hemma börjar ta slut och det är lika bra att ha 2 balar hemma :)

Annars händer det inte så mycket mer idag. Om jag hinner i eftermiddag åker jag kanske till Johanna och longerar Titius. Annars tar jag det imorgon.


Vad ska ni hitta på idag ? :)




Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0