Heldag i stallet


God morgon !

Idag är det inte alls lika kallt ute, det är inte ens frost i backen nu på morgonen. Härligt ! Men det ser ut som om det kan bli regn istället och det tycker vi inte om.

Jag skrev ju igår vilka hästar som ska ridas idag och jag tänkte att jag börjar med mitt stall. Först leder jag Sunnie, sen rider jag Duff och sen ska jag mocka. Först efter det åker jag till Johanna och börjar med hästarna där.
Det är alltid skönt att ha allt gjort i sitt eget stall på morgonen så att man bara kan ta in hästarna när man kommer hem på kvällen :)

Ja, det är planerna för dagen. Och så hoppas jag att jag och Tompa hinner ses ikväll !



Denna pållen ska bland annat ridas idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0