Hello !


Det var inte många som kommenterade inlägget igår. Jag ger er någon dag till och då hoppas jag att ni kommenterar allihop ! :)


Imorse hann jag bara släppa ut hästarna innan jag körde Johannas dotter Evelina till skolan. Sen hjälpte jag hennes andra dotter Emelie att släppa ut alla deras hästar. Alla, det låter som om de har 20 hästar eller något xD

Hur det gick med Titius och Amelia kommer i nästa inlägg.


Jag red Sunnie på grusvägen med graman igår. Till en början hängde hon lite i handen och var inte alls motiverad att jobba. Men efter en stund kom hon igång ganska bra och jobbade på hyffsat. Hon har tappat en del sen i våras så i galoppen orkade hon inte bära sig riktigt, och det är ju helt förståeligt. Jag gjorde många övergångar och mycket tempoväxlingar för att hålla henne angagerad hela tiden och det märktes i traven på slutet. Då trampade hon på bra och bar sig själv bättre.
Planen är att jag ska rida henne med graman idag också så att jag kan komma åt henne ordentligt.

Duff blev ledd av hans andra ägare Daniel och det tyckte han tydligen var kul :)

Nu ska jag strax åka och rida Kaisa och sen blir det lunch samtidigt som jag ska kolla på några gamla konfirmationsfilmer. Jag såg dem i bokhyllan imorse och tänkte att jag måste ju få skratta lite åt hur jag var när jag var yngre xD



Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0