Hiss & Diss






• Att rida i skogen nu på hösten. Så mysigt med löven på marken och alla färger !

• Att jag har en stor hage till mina hästar så jag slipper att den blir lerig och äcklig.

• Att jag har en bra lärare i den kursen jag läser.

• Min pojkvän Tompa, han är alltid värd att hissa ♥





• Att tiden går så fort ! Snart är det jul igen, sen fyller jag snart 20 och sen helt plötsligt är jag ju gammal !

• Folk som alltid drar nytta av andra och tar det som en självklarhet. När man sen ber dem om gentjänster är det helt omöjligt för dem att hjälpa till.

• Att hösten verkar ha kommit igång på riktigt nu.

• Att jag inte tränar för tränare alls just nu.


Det blev korta listor ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0