Hiss & Diss


Eftersom jag inte har något att göra för tillfället kan vi köra en hiss och diss :)



• Att det är mycket hästar att rida och jobba med nu och att alla går bra !
• Att det blir lite mer pengar denna månaden.
• Att jag antagligen har en väldigt rolig sak på gång.
• Att det känns som om jag och Sunnie är påväg upp från våran svacka.
• Att jag nog ska hoppa Amelia på nästa Clear Round som kommer upp !
• Att jag har en underbar pojkvän ! ♥



• Att det börjar bli så kallt ute nu, jag är verkligen ingen vintermänniska :S
• Att jag inte kommer kunna tävla med Sunnie på ett bra tag. 
• Att jag har dåligt med kläder i min garderob. 
• Även om man tjänar en del så räcker pengarna aldrig till. 
• Att jag är sjuk, jag har verkligen inte tid med det nu !

Ja, ungefär så ser det ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0