Morning !


God morgon !

Idag är det inte lika kallt, tack och lov. Men det var ändå mössa och vantar på vid fodringen imorse.

Idag blir det inte så mycket stallarbete. När jag släppt ut hästarna alldeles strax ska jag nämligen till Vara för att fixa det sista innan bilen ska besiktigas lite senare idag. Nu får vi verkligen hålla tummarna för att det vi har lagat och bytt duger !

Jag har tänkt hinna rida Duff och Kaisa idag i alla fall. De blev ju lite försummade när jag var fast i Örebro så jag får ta igen det nu :)

Jag ledde och sprang med Sunnie igår och jag märkte ingen hälta. Sen är det såklart svårt att se när man själv springer med hästen men hon hade en bra och jämn takt i traven och nickade inte alls med huvudet längre. Idag får Tompa springa med henne så jag ser bättre. I vilket fall så ska hon ändå bara ledas idag. Hon får hellre vila några dagar för mycket och bli helt bra innan jag börjar rida på henne igen.

Ja, det är typ min dag. Det blir lugnt även idag, I love it !
Vi får se om ni hör av mig senare idag. Gör ni inte det kan ni skylla på mitt internet ;)



Söta Sunnie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0