Regn


Ja usch, idag regnar det.. Men det är klart, vi har ju haft en hyffsad bra höst hittills så regnet kommer väl nu.

Idag ska jag börja stalldagen med att rida Sunnie, om det inte regnar alltför mycket, då tar jag det senare under dagen och hoppas på att det håller upp.
Sen är det Duffs tur, men det är samma där, regnar det för mycket så får han kanske vila idag.

Efter det ska stallet mockas och så ska jag städa i ordning det lite till (jag började med det igår).
Och sen så kanske jag åker och longerar Kaisa.
Allt beror på vädret idag !

En sak som jag måste är i alla fall plugga. Det kommer ta upp en stor del av min dag idag. Plus att jag ska till skolan ikväll.


Jag har också lite funderingar på att göra en videoblogg på mitt stall. Ni vet ju faktiskt inte alls hur det ser ut och nu när jag målat nästan hela stallet så har det blivit lite finare. Det kan jag kanske passa på att göra idag, så kan jag lägga upp filmen när jag kommer till Vara i eftermiddag.

Vill ni se mitt stall i en videoblogg ? :)


Nu ska jag äta frukost och sen bär det ut till stallet !



Kommentarer
Postat av: -

Jaaa, vidiobloggar är kul^^ btw kan du inte slänga in mer bilder på hästarna?

2010-10-19 @ 10:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0