Ännu en random dag


Nu äntligen kom jag in på blogg.se ! Vårat internet är extra segt idag..

Jag fick ridit båda hästarna imorse eftersom jag ska till skolan ikväll.
Jag började med Duff, som till en början var väldigt stissig pga av blåsten. Men efter ett tag så lugnade han ner sig och slappnade av lite. Det var första gången jag red ut honom utan sällskap så jag är nöjd.

Sunnie fick joggas lite lätt idag med pga av de lösa bakskorna och vaccineringen. Men imorgon kommer hovslagaren och imorgon har det också gått en vecka sedan vaccinationen så på torsdag ska jag börja öka kraven lite igen.

Nu ska jag byta om och åka och hämta mina småbröder på skolan. Sen ska jag in till Vara så jag hinner umgås med Tompa en stund innan jag måste åka till Skövde.


Vad har ni för planer för dagen ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0