Bloggtips !


Det tog längre tid att städa sadelkammaren än vad jag trodde och ändå blev jag inte riktigt nöjd med resultatet. Och nu har jag sån huvudvärk så jag orkar verkligen inte plugga. Därför tänkte jag skriva inlägget om Sunnie nu. Det kommer i nästa inlägg :)

Jag tänkte också tipsa om några bloggar jag brukar läsa:

Nattstad.se/schalalaaolsson 

Bellablondiiiiiee.blogg.se 

Denisericsson.blogg.se 

Showjumper.blogg.se 

Warnmark.blogg.se 

Absolutgenne.blogg.se

Detta är några av de bloggar jag läser. De är väldigt olika bloggar allihopa och alla har något eget.
Sen håller jag inte alltid med dessa bloggare och deras vardagstankar, men tänk vad tråkigt om vi alla skulle tycka lika ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0