Dagens planer


God morgon !

Jag sitter här och äter frukost. Hästarna står i stallet och äter sin frukost och jag ska strax gå och släppa ut dem.
Sunnie ska jag rida ikväll, hon vaccinerades igår så hon ska bara joggas lite lätt. Och så ska vi prova det nya bettet. 
Duff ska jag också försöka hinna med ikväll.  

När jag släppt ut hästarna ska jag mocka och fixa stallet. Sen ska jag nog gå bort till Johanna och rida Amelia och Bleki och förhoppningsvis måla lite.

Och så har jag tänkt att jag ska hinna med Kajsa idag också. Fast idag ska jag och hennes ägare tömköra henne. De har gjort det någon gång innan så jag hoppas att hon är duktig.
Igår däremot, hade vi rodeo i hagen ! Hon blev grinig när jag ville att hon skulle gå fram och visade det genom att göra några luftsprång, bocka och tjuta lite. Efter ett tag så gav hon sig och vi kunde fortsätta träningen. Bushäst !

Ja, så ser min dag ut. Det känns som om jag behöver sätta igång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0