Dagens stress


Måndag, och gud vad jag är trött ! Och så har jag ont i ryggen av allt spikande. Vi har nämligen bättrat på hundarnas hundgård hemma hos Johanna idag och vad jobbigt det var !

Och så red jag ut på Bleki i skogen. Han är väldigt pigg och är bra på att skrämma sin ryttare så jag ska rida honom en dag i veckan så att han förhoppningsvis lugnar sig. Sist jag red ut på honom så stack han, men idag gick det betydligt bättre. Han försökte få av mig några gånger men jag är tacksam så länge han inte skenar.

Sen red jag Amelia i padocken och det gick också bra. Hon var lite pigg, hon har ju inte blivit riden på en vecka, men hon gjorde bra ifrån sig. Vi skuttade över ett litet kryss med och oj vad hon hoppade ! Så bra har hon nog aldrig hoppat förut :)

Nu ska jag hjälpa till med maten och sen ska jag ut och rida Sunnie. Henne ska jag nog trimma i padocken idag.
När jag kommer in ikväll så ska jag läsa de 2 kapitlena inför skolan imorgon så jag vet lite vad han ska prata om.


Ha det så bra tills vi hörs igen !




Jag bjuder på en bild på Amelia :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0