Framsteg med hästarna


Usch, nu är jag helt slut !

Just idag har jag inte haft jättemycket att göra men kroppen är trött efter många veckors slit.

Jag red Sunnie imorse. Vi joggade bara lite eftersom hon vaccinerades för inte så länge sen plus att hennes bakskor är lite lösa. Hovslagaren får komma ut så snabbt som möjligt nu.

Sen mockade jag och fixade stallet så det är helt klart inför insläppet ikväll. Jag ska nog gå ut och städa i sadelkammaren lite sen också. Den har blivit väldigt stökig.

Så var jag hos Johanna en sväng också. Där hjälpte jag henne att sätta in en annons på Titius som är till salu.
Är ni intresserade av en 3 årig valack e. For Feeling ue. Ditton Wood så är det bara att höra av er :)

Jag fick målat lite också och sen satt vi och tjötade lite.

Nu har jag precis vart hos nordsvensken Kajsa och ridit. Hon var jätteduktig, lite rädd för en gammal eldhög men hon lyssnade bra på hjälperna.

Duff sköter sig också väldigt bra. Han har lugnat ner sig med bockandet och är mer uppmärksam på mig nu. Vi har också travat en del och det var inte heller några problem. Väldigt cool häst faktiskt !

Nu ska jag äta, sen kommer det kanske ett inlägg om Sunnie och hennes uppväxt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0