I´m a busy woman !


Nu äntligen kan jag uppdatera !
Vårat internet hemma är så segt så jag hinner inte uppdatera från det då jag haft fullt upp det sista. 

Nu det sista har det hänt mycket. Jag har börjat rida in Duff och han är helcool ! Han är ju visserligen inkörd så det är inte helt nya grejer för honom men det är ändå imponerande. Idag kunde jag dessutom rida en liten bit utan ledare utan problem.

Och så har jag fått ett till inridning/inkörningsjobb. Jag ska nämligen rida in nordsvensken Kajsa. Hon är en jättetrevlig 3åring som är otroligt lättlärd ! Idag satt jag på henne för första gången och skrittade henne en bit med ledare och hon gjorde det mycket bra. 

Imorgon ska både Kajsa och Duff vila, så de får tänka över vad de gjort idag. 
Då ska jag istället rida Sunnie, Amelia och Bleki. Plus att jag ska måla klart det sista på Johannas hus så jag lär ha lika fullt upp imorgon också.

Sunnies ridtur kommer i ett eget inlägg strax ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0