Jag ska måla hela världen.


Hej hej !

Nu är jag hemma hos Johanna och har precis målat slut på färgen. Så nu ska jag hem och fortsätta måla i stallet istället :)

Sunnie skulle ju egentligen kommit in på nätterna för någon dag sen men det har vart så fint väder så hon har fått gå ute, dock med täcke på nätterna. Men idag får hon nog komma in tror jag, så blir hon inte lika stressad imorgon när hon ska stå inne inför tävlingen :)

Vi får se om jag rider Sunnie idag eller om hon vilar. Hon hade ju behövt ridas men det kanske är vila hon behöver ? Aja, vi får se :)

Nu ska jag skynda mig hem :)



Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

sv; jaha xD Händer idag då:P

2010-09-03 @ 17:00:26
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0