Höbilder


Idag fick unghästarna hemma hos Johanna in en ny höbal i hagen. De blir alltid lika glada och idag hade jag turen att ha med mig mobilen så här kommer lite bilder: 



Här är den nästan orörd.



Dom börjar skala av den lite försiktigt.





Salsa är påväg att sätta sig på balen.













Sen var det Obamas tur !
Suddig bild men ni ser hur Obama lägger hela sin tyngd på balen.





Och så Titius.





Även han rullade sig.





Salsa myser med sin älskade höbal.



Titius, wannabe Sunnie ?



Tillslut kunde de ställa sig och bara äta, när halva balen är utspridd.





Titius.




Alla unghästarna på bild är uppfödda hemma hos Johanna.

Behöver jag säga att de är något besatta av höbalar ? 
Ni som inte kommer ihåg, såhär gör Salsa så fort det står en höbal i gången:




De är för underbara allihopa ! :)




Kommentarer
Postat av: camilla

Vilka otroligt söta bilder =) och härlig blogg.. Min är dock låst men säg till om det skulle intressera dig =D

2011-04-29 @ 12:55:01
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0