God morgon


Vädret ser hyfsat ut idag i alla fall så jag tänkte rida Sunnie nu på morgonen.
Som jag skrev igår så ska jag rida henne till grushålan och klättra lite i de större backarna. Det borde jag göra en gång i veckan egentligen men det är en bit till grushålan så tyvärr hinner jag inte alltid det.
Tompa är hemma idag också så jag får roligt sällskap :)

Och nu när han är hemma så ska jag ta helkroppsbilder på Sunnie igen och se om det har blivit någon skillnad sen vi började.

Vi tar mockningen på morgonen också så är mitt stall klart för dagen. Hinner jag så skulle Duff fortfarande behöva friseras, borstas och tas kort på.
Hiawatha rider jag efter lunch eller ikväll.

Ibland är det skönt att ha dagarna helt lediga !




Duff.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0