God natt


Imorgon hoppas jag på bättre väder. Jag vill ta nya helkroppsbilder på Sunnie och se om hon har musklat sig något sen sist. Och så ska Duff friseras och tas kort på också. 
Är det bättre väder imorgon så ska vi ta en längre tur med Sunnie, kanske rida bort till grushålan och klättra lite i de större backarna.

Idag red jag henne på grusvägen i ca 35 minuter trots skitvädret. Hon var ganska fin i galoppen men i traven fick jag aldrig väckt henne ordentligt och jag själv var väldigt trött så jag la aldrig ner någon riktig energi på det.

Bara hon blir lite mer igång så ska vi börja trimma lite i padocken.
Jag längtar tills hon är helt igång så att man kan sitta och traggla långa dressyr- och markarbetespass !


Nu blir det inget mer bloggande idag. Jag ska sätta på ett avsnitt av Ponnyakuten och sen ska jag nog sova. Men kom gärna med tips på intressanta ämnen att blogga om ! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0