Hej !


Dagen har inte startat särskillt bra idag. Jag ringde till Skövde Högskola för att beställa hem betyget på kursen jag läste. Då säger hon att jag bara har fått godkänt på tentan men att jag inte har avklarat kursen eftersom det inte finns något betyg på min inlämningsuppgift. What ? Ska jag behöva göra om kursen ändå ?

Ja, det känns sådär får jag säga..


Nu ska jag och Tompa äta en sen frukost och sen ska vi gå ut och känna efter hur varmt det är. Sunnie står med täcke fortfarande men här är det lite molningt så hon kanske får behålla täcket på.

Lite senare i eftermiddag ska vi rida Sunnie till grushålan för att klättra. Vi ska ju försöka att rida dit en gång i veckan och öka på arbetet lite för varje gång. Stallet ska också fixas.

Efter det ska vi bort till Johanna för att rida Hiawhata och longera Titius.

Det är väl dagens planer ungefär.
Den där platsen jag pratade om skriver jag om när jag känner att jag orkar. Jag har vart ännu tröttare än vanligt i en veckas tid nu, virus på ingång kanske ?




Sunnie Girl.



Kommentarer
Postat av: Tessan

Jätte fin häst ! :)

2011-04-21 @ 20:45:20
URL: http://gulingpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0