Lyx !


Nu fick hästarna komma in, det har gått ute i lite mer än 10 timmar idag.
Så otroligt skönt med vår !

Imorgon ska Sunnie joggas lite som vanligt, hon ska få gå lite lugnare eftersom hon blev riden längre än vanligt idag.
Hiawhata ska också ridas.


Jag glömde förresten berätta hur gullig Tompa var igår:
När jag var och red Hiawhata så mockade han båda boxarna och fixade hö och vatten. Och när jag kom till stallet så hade han gjort i ordning Sunnie så att det bara var för mig att sitta upp och rida.
Jag har världens bästa pojkvän ♥

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och Tompa mysa framför några avsnitt av Scrubs.
God natt !




Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0