Mobilbloggning

Hej ! Nu sitter jag hemma hos Daniel igen, det känns som att jag bor här. Som ni märker så har jag inte tillgång till riktigt internet så jag får nöja mig med Tompas mobil. Ridningen idag gick bra, Sunnie var fin och hon taggade till ordentligt när vi tog en kort galopp. Tyvärr så hann vi inte ta en längre tur så det får bli imorgon istället :) Imorgon på förmiddagen ska jag rida Hiawhata. Det blir nog bara skritt då han är under igångsättning men han är rolig att rida så det ska bli kul ! Förlåt för ett sånt har tråkigt inlägg men nu vet ni vart jag håller hus :) Jag bloggar lite mer detaljerat när jag kommer hem senare, om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0