Spricka ?


Nu har vi ätit kvällsmat och jag har slagit mig ner vid datorn igen. 

Under dagens skogsarbete så fick jag en stock på foten. Riktigt ont gjorde det och jag gick och grät under resten av arbetet. Jag får se hur foten känns imorgon, jag misstänker att jag kan ha fått en spricka. Och då är det ju ändå ingen idé att åka in till sjukhuset för det går ju inte göra så mycket åt en spricka. 

Därav fick Sunnie en ganska kort skrittur barbacka. Hon var lugn och skötte sig hela ridturen. 
Innan ridturen däremot, när jag hade henne på gången och skulle tränsa, så stack hon in i sin box 2 gånger. Hon har börjat med det det sista och det är inte okej. Hon tar liksom sats och rusar in i boxen och jag har inget att säga till om..


Annars har dagen vart ganska händelselös. 




Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0