Tisdag


Som jag skrev igår så har jag inte uppdaterat bra denna helgen, eller i början på veckan heller för den delen, men denna helgen har inte vart en slapphelg, det kan jag säga !
Det har hänt mycket och det har vart underbart väder och då sitter man inte gärna vid datorn.


Igår så gjorde jag och Emelie en mysig liten uteplats utanför stallet. Det blev jättefint men vi har lite smådetaljer att fixa. Så fort vädret är lite bättre så ska jag ta kort och slänga upp här :)
 
Bilderna på Hiawhata kommer upp idag förhoppningsvis, förlåt för att jag är så seg.

Jag ska alldeles strax gå ut och mocka och så hoppas jag på att det ska sluta regna så att jag kan rida. Gör det inte det så går jag nog bara en promenad med hästarna idag.
Hiawhata får vila idag men imorgon ska jag jogga honom igen.


Jag har sån bloggtorka just nu !




Sunnie Girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0