Titius, Kaisa och Duff.


Nu i helgen eller i början på nästa vecka ska jag börja jobba med Titius igen. 
Vi hade ju kommit riktigt långt i höstas och när jag nästan kunde sitta upp på honom så kom ju snön och förstörde allt.

Nu kommer vi få börja om lite från början igen men smart som den hästen är så kommer det nog gå snabbare den här gången när han har vart med om allt innan. 

Han är fortfarande till salu och nyss utlagd på annons och den hittar ni HÄR.



Måsas Titius som 2-åring.


Någon dag nästa vecka ska jag också åka bort och rida Kaisa.
Hon har mest vart ute i skogen och tränat på att dra stockar i vinter så jag ska liksom "följa upp" mitt arbete och se om hon fortfarande är ridbar. Det ska bli riktigt roligt då hon är en så otroligt mysig häst !


Så ser det ut på unghästfronten.
Självklart ska Duff också igång snart men eftersom han mest fungerar som sällskapshäst så har jag inte så bråttom med det. Det får bli när jag känner att jag orkar och är på bra humör helt enkelt, annars förstör jag mer än vad jag gör nytta. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0